FAQ

Mit afløb er stoppet, hvad gør jeg?

Du har som lejer pligt til at sørge for, at afløbet er renset og rent ud til faldstammen. Derfor skal du, hvis dit afløb er stoppet, tjekke om afløbet er renset for hår, sæbe- og madrester. Hjælper det ikke, skal du forsøge med kogende vand og afløbsrens. Vær opmærksom på, at afløbsrens har en virkningstid på ca. 12 timer, før det har en effekt.

Følg evt. links herunder

Håndvask: Se her
Gulvafløb: Se her

Virker ingen af disse tiltag, skal du kontakte os.

Jeg vil opsige min lejlighed, hvad gør jeg?

Du kan opsige lejligheden ved at bruge formular her på siden. KLIK HER.
Eller sende et rekommanderet brev os.

Jeg har ikke noget vand og/eller varme i lejligheden,
hvad gør jeg?

Kontakt udlejer på: 30320583

Skal jeg tegne en indboforsikring?

Det er altid en god ide at tegne en indbosforsikring. Udlejer hæfter ikke for dit indbo.

Jeg har ikke modtaget mit indbetalingskort med posten?

Kontakt os via mail eller telefon. Du kan tilmelde PBS her: Link

Jeg har mistet mine nøgler, hvad gør jeg?

Du hæfter altid for dine udleverede nøgler så pas på dem. Nye systemnøgler koster pt. 495,- pr. stk og evt. omkodning af låse koster 2800,- + montering (2020 priser)

Hvornår vil jeg modtage flytteopgørelse?

Du vil modtage flytteopgørelse fra os så hurtigt som muligt.
Men forvent ca. 4-8 uger efter lejemålets ophør.

Hvornår modtager jeg mit endelige varmeregnskab?

Vi aflæser varme, vand og el-måler omkring den 1 januar.
Regnskabet udsendes ca. primo marts og udbetaling eller indbetaling er altid 1. april.

Udlejer Bolig6100.dk p-pladser?

Ja i visse ejendomme er det muligt at tilleje parkeringspladser eller garager.

Still have questions? Check the help center or email us at Support@Example.com
Om osHusordenF.A.Q